joi, 4 aprilie 2013

Drumul lui Antonescu, drumul lui Ponta


               Bravo Crin, ai reusit sa salvezi USL, ma intreb de ce ai facut-o, daca partenerul tau de alianta te-a tradat, sa nu-mi spui ca pentru tarisoara noastra, caci nu te cred. Nu stiu de ce, dar nu pot fi din nou naiv . Nu te condamn ca ai pastrat alianta mai ales  ca ai posibilitatea de a da in “prietenul “ tau din toate pozitiile,  sigur ca loviturile tale alterneaza cu usoare mangaieri pe crestet in sensul : “se mai intampla, nu-i putem lua capul, numai eu am dreptul sa dau in el pentru ca este prietenul meu.”
Tot timpul ai afirmat d-le Antonescu  ca pactul dintre Basescu si Ponta  era intre doi oameni si nu te angaja pe d-ta, ma intreb si te intreb de ce nu ai declansat procedurile de suspendare impreuna cu Zgonea, daca Zgonea nu a vrut este alta discutie, dar din cate am putut sa observ  nu a existat o vointa politica in cadrul USL de demitere a Presedintelui. In aceste conditii premierul se loveste tot timpul de acest balast legat de gatul Romaniei, cum sa-l ocoleasca, nu are parghii si atunci este nevoit sa lucreze cu el. Nu il gasesc vinovat numai pe Ponta pentru numirile de acum, vinovati suntem si noi cetatenii acestei tarii pentru ca in iulie  2012 nu am iesit cu totii la vot, ce daca era cvorum, noi puteam fi mai tari decat toate ingradirile lor, pentru asta aveam nevoie de un gest simplu, sa ne miscam fundurile pana la sectia de votare si astfel am fi pus capat unei tiranii, indiferent ce  ar fi facut Barroso, Merkel, Reding, vointa populara era mai puternica decat deciziile lor politice. Numai ca, o spun cu toata durerea, ne-am invatat sa asteptam ca altii sa faca pentru noi, ce noi ar trebui sa facem, comoditatea si lipsa de responsabilitate civica ne va dauna si acum si mai tarziu. In gerul iernii lui 2012 ne bucuram cand cateva sute de demonstranti inghetau efectiv pentru binele a 20 de milioane de oameni, nu am mers la ei nici macar cu o cana de ceai, caldura caminului era mai placuta decat gerul de afara, chiar daca pensia ne era ciuntita, salariile desfigurate, iar preturile crescusera enorm  din cauza mariri TVA. Nu ii iau apararea lui Ponta, l-am votat, chiar am votat USL nu impotriva lui Basescu, aveam mari sperante  de la aceasta constructie politica din doua motive : 1)USL era condus de doi oameni tineri fara tinichele de picioare, cu verb in discurs, cu o platforma politica in care intra si cetateanul. 2)Nu vedeam altceva mai bun printre ofertele politice.
Cum spuneam nu ii iau apararea lui Ponta, greselile de tactica poltica sa si le asume, eventual sa si raspunda pentru ele, dar nu trebuie uitat acest amanunt ca si noi cetatenii acestei tari puteam face mai mult,  nu am facut. Poporul este cea mai teribila forta atunci cand constientizeaza  ca are aceasta forta. Poporul cand a vrut a fost un tavalug asa cum s-a intamplat in Franta in timpul revolutiei de la sfarsitul sec.18 cand au abolit regalitatea si chiar la noi in ’89.
Nu instig la nimic, ci vreau ca si noi cetatenii sa ne asumam partea noastra de vina. Pentru ce fac politicienii sa raspunda si ei indiferent cum se numesc. D-le Ponta, d-le Antonescu veniti degraba cu o lege, cu o promisiune, macar cu niste sfinte moaste sa mai abateti atentia oamenilor de la voi, altfel va fi rau, stiti ceva, aduceti macar niste tigai la promotie si oamenii vor uita de Kovesi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...