vineri, 14 iunie 2013

Basescu vrea repetarea referendum-ului din iulie 2012!



            Stupoare, Basescu vrea repetarea referend-umului pentru demiterea Presedintelui din iulie 2012. Nu se simte bine ca a castigat la masa verde, vrea o lupta cinstita, cu un prag de numai 30%, s-a saturat sa-l tot auda  pe Bogdan Chiriac ( “Morsa Competenta”) spunandu-i in emisiunile TV “Guvernatorul”, el vrea sa fie cu adevarat Presedintele tuturor romanilor. Ma bucur ca sunt contemporan cu un om care nu accepta nici un fel de jignire de la nimeni si este gata sa vina din nou in fata electoratului, sa decida daca poporul vrea, ori numai vrea, ca el sa ramana la Cotroceni. Este suparat si pe Merkel, bine frate, asta vara  a lasat-o sa se amestece in treburile  referendumului  romanesc si acum cand putea sa-si arate gratitudinea pentru favorul facut in vara, ea, lipsita de eleganta, la primit pe prietenul Ponta, intr-o audienta de numai 4 minute, umilind Romania al carui Presedinte este.
            Tot atunci la referendum vrea sa puna poporului si intrebarea legata de forma statala: Republica, ori Monarhie Constitutionala. Foarte bine, nu-l recunosc pe Presedintele nostru, ce s-a intamplat cu el, a devenit normal, uman, pai l-am auzit plangand de mila pensionarilor: “numai raul de Boc  la obligat sa anunte taierile din
salarii si din pensii”. Acelasi tiran, l-am numit pe Boc , desi el la sfatuit, a insistat sa treaca legile numai prin “asumarea guvernului”, cum a putut fi pacalit de primul ministru sa iasa de fiecare data cand lucrurile in tara mergeau prost  sa anunte populatia sa mai stranga cureaua, intre noi fie vorba oamenii si asa numai aveau gauri la curea, iar cei mai multi numai aveau nici curea. Banii de la FMI nu a vrut sa imprumute, dar guvernul a hotarat sa apeleze la FMI, UE, BM, pentru imprumut. Cand s-a format guvernul am ordonat lui Boc sa nu o numeasca pe Udrea ministrul dezvoltarii cu un buget atat de mare la dispozitie, nu m-a inteles, ziaristii au sarit pe mine, necunoscand adevarul.
Si acum cu protocolul incheiat cu Ponta, el a vrut garantii, desi fusesera alegeri, Ponta a dorit sa incheie un pact cu mine, “un sprijin la nevoie”a motivat el, am inteles si am acceptat compromisul, oricum eu il privesc pe primul ministru ca pe baiatul pe care nu l-am avut, e copilul meu cel ascultator, practic nu iese din cuvantul meu, ce ne mai amuzam cand auzim dezbaterile de la TV.
            L-am strunit putin pe Ponta, cand ministreasa de la justitie, Pivniceru, vroia pur si simplu sa faca rocada, adica Morar sa mearga la PG, iar Codruta Kovesi sa vina la DNA. Nu am fost deacord si am rugat pe primul ministru sa scape de ea, asa a ajuns Ponta ministru interimar, a facut propunerile, le-am acceptat, desi era Kovesi pe care nu o mai doream, dar la insistentele si de dragul lui am acceptat. Si acum cu Constitutia, ma tot suna Antonescu sa-mi ceara parerea, dar ce domle, eu sunt Iorgovan? Vor sa faca Parlament unicameral cu 300 de membri, cum s-a votat la referendumul din 2009. Eu am spus si sustin, nu trebuie tinut neaparat cont de referendum, el are caracter consultativ. Hei omule, trezeste-te, cei cu tine, cu cine vorbesti in somn? Nevasta ma zgaltaia puternic de umar, adormisem cu capul pe tastatura laptop-ului, de ce mai trezit? Visam asa de frumos, pacat ca a fost numai un vis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...