duminică, 23 iunie 2013

La multi ani,d-le A.Nastase!



            La multi ani, d-le Nastase! Desi cu 10 luni mai mic eu decat dvs., am fost colegi de an, noi fiind prima promotie de elevi cu 8 clase elementare si ultima cu examen de absolvire a scolii generale. In virtutea acestui fapt, acum la ceas aniversar vreau d-le Nastase sa-mi exprim regretul meu in legatura cu acuzarea, condamnarea si inchiderea dvs. timp de cateva luni si incercarea de umilire prin rautatile facute dvs. de niste oameni pusi in slujba  legii,dar care aveau pe cineva mai presus de lege de unde primeau ordine.  
            Sa ne intelegem de la inceput, sunteti un om pe care eu personal va respect, va admir si va pretuiesc, pentru eruditia dvs., pentru puterea de munca, pentru ce ati facut pentru tara si mai ales pentru puterea de care ati dat dovada la iesirea din penitenciar, desi ati avut un moment de orgoliu impletit cu slabiciune si peste care cineva va ajutat sa treceti, altfel aceste randuri ar fi fost un epitaf.
            D-le Nastase pe vremuri am cunoscut un om ce fusese primar in perioada interbelica, el mi-a povestit urmatorul lucru : “nu-mi place ce fac primarii din ziua de astazi, se apuca de o lucrare, mai mult de jumatate din materiale le vinde atunci sunt in situatia ,ori sa opreasca lucrarea din lipsa de fonduri, ori sa o continuie facand o treaba de mantuiala; pe vremea mea, continua primarul povestirea, la o lucrare se fura cel mult 10% in asa fel incat sa o poti termina. Pentru a avea mai multi bani, faceam mai multe lucrari. Banii rezultati din aceste ciupeli erau pusi bine si dupa ce numai eram primar ii scoteam incet, incet, pe toti, pentru a face cu ei ce imi propusesem”.
            Nu va acuz de nimic, dar in jurul dvs. s-a facut atata tam-tam in legatura cu coruptia din timpul guvernarii dvs., de coruptia de care va faceti vinovat, de coruptia institutiilor din perioada guvernarii Nastase. Asi vrea ca timpul sa treaca foarte repede pentru a vedea toate dosarele  judecate, iar pe dvs. absolvit de orice vina, daca evident nu sunteti vinovat, altfel D-zeu sa va apere.
            D-le Nastase, multumiti lui D-zeu ca a venit guvernarea Boc cu cel mai corupt guvern si astfel vi s-a luat sintagma de “cel mai corupt guvern, guvernul Nastase”, dar in inima mea tot mai exista o neliniste, a fost, ori nu a fost guvernul Nastase un guvern corupt. A fost, ori nu a fost Nastase un Prim Ministru corupt, eu totusi nu asi putea intelege cum un om de talia dvs., fizic si intelectual sunteti un titan, sa intinda mana ca un chelner, ori ca un frizer sa-i puna clientul un bacsis, pastrand proportiile la un Prim Ministru bacsisul nu incapea intr-un buzunar, asa ca operatiunile puteau fi facute prin banca, nu-i asa ca nu ati apelat la asemenea lucruri murdare, iar daca v-au fost oferite le ati respins cu toata indignarea?
            Sper d-le Nastase ca nu ma credeti un naiv, ori mai rau, picat de pe alta planeta, nu, sunt un om care traieste in Romania si atunci cand merge la doctor si acesta nu-i primeste atentia, sunt doua intrebari : “ori atentia este prea mica, ori nu  mai poate face nimic”, iar daca merg la functionar sa rezolv o problema si imi respinge plicul in mod sigur la simtit prea subtire si atunci trebuie sa plusez.
            Raman d-le Nastase incredintat ca ve-ti face tot ce depinde de dvs. pentru ca justitia sa dea hotarari cinstite in dosarele in care sunteti judecat. Daca sunteti vinovat trebuie sa va faceti pedeapsa pentru ca ati eludat legea, daca nu sunteti vinovat, sa vi se ceara scuze public.Inca odata domnule Adrian Nastase ,va doresc la multi si minunati ani si multa sanatate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...