luni, 5 august 2013

Stiri de ultima ora! VII



            Am citit astazi o stire potrivit careia, procesele, indiferent pe ce cauza, nu mai pot dura mai mult decat timpul absolut necesar pentru administrarea probelor, termenele de judecata nu pot fi mai mari de 2 saptamani, cu anumite exceptii foarte bine sustinute juridic; totodata nu mai pot fi cerute amanari decat in cazuri speciale si care nu pot depasi 7 zile. Sigur, stirea este formidabila,  oamenii vor ajunge sa stie pentru ce au fost condamnati, nu cum s-a intamplat pana acum, cand procesele durau zeci de ani, iar impricinatii   uitau pentru ce se judecau.
            In aceste conditii inimile bietilor evazionisti, guvernanti corupti, traficanti de influienta, vor suferi mai putin, emotiile asteptarii vor fi scurtate, iar ei vor putea sa-si inceapa linistiti noua lor viata in inchisorile tarii, fara a avea grija zilei de maine. Statul, pe care l-ati furat domnilor susnumiti, va va asigura, din impozitele celor cinstiti ce-si platesc darile, toate conditiile de viata, inclusiv paza.
            Odata, cu ani in urma aveam o problema de rezolvat,  un litigiu cu o persoana care intrase peste pamantul meu. Naiv fiind ce mi-am zis : “voi face o plangere penala”; asta am facut, am mers la Procuratura am depus o sesizare scrisa detaliind faptele, cu numarul de inregisrare am venit acasa, urmand sa astept un raspuns. Dupa un timp am fost chemat la Postul de Politie, aici mi s-au cerut detalii, am oferit toate datele, apoi bucuros am plecat acasa. Dupa cateva luni vazand ca nu primesc niciun raspuns am intrebat la Procuratura, aici mi s-a spus ca s-au facut cercetari, ca persoana incriminata de mine nu este vinovata si sa multumesc Domnului ca au reusit sa o convinga sa nu depuna plangere contra mea pentru calomnie si altele. In zadar am adus dovezi. La Postul de Politie aveam un prieten era agent, l-am cinstit si mi-a spus sa ma linistesc ca nu rezolv nimic, fata paratului nimereste noaptea in patul sefului de post, asa ca cercetarile vor fi subiective.
            Ultima stire tot din domeniul juridic suna cam asa: pentru a rezolva o treaba de ordin juridic, am inceput sa dau din coate, sa incerc sa imbunez  ba pe unul, ba pe altul, treaba nu avansa de loc, atunci am mers la unul mare si i-am dat dreptul s-a uitat la mine cu mila si a zis : “accept mita pentru a te putea convinge ca ai facut tot, fara nici un rezultat”.
            Un apendice la ultima stire: a fost anuntat oficial ca anul acesta si cel viitor pana in vara, va fi folosit de catre Procuratura, ANI, si celelalte organe de forta pentru a se face curatenie in USL, vor fi arestati si judecati in regim de urgenta toti cei aratati ca vinovati, sa se invete minte  sa nu mai castige alegerile cu 70%, cei din PDL sa continue tratamentul cu aspacardin, ei nu vor fi condamnati, vor plati numai emotional.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...