luni, 2 iunie 2014

Scrisoarea finului catre nas



                        Sarut mana nasule,

             Afla despre noi ca suntem sanatosi, ceea ce iti dorim si la matale. Tare mult m-am bucurat cand am devenit cumetrii, te-ai intrebat vreodata nasule de ce am vrut sa-mi botezi copiii? Nu te-ai intrebat? Dar cand iti veneau paraii fara numar, credeai ca ti se cuvin? Nu nasicule, mancati-as sufletul matale de barosan, ca esti, ce e al tau, e al tau, nimic nu e moaca, totul are un prêt, tu trebuia sa ma scapi de parnaie, nu mai scapat, ai spus ca mai tarziu sa se termine procesul. Ai fixat pretul, am platit cinstit, nu te-ai tinut de cuvant, mi-ai spus ca nu poti, bine,  te cred, da vreau banii inapoi. A venit fata pentru restul de euroi si ai cam trimis-o la plimbare, ai spus sa vina altadata, a venit fata, iar tu ai pus gaborii pe ea si pe nepotelul meu, finul lu matale. Pai bine nasule, cand l-ai botezat pe ala mic ai spus popii ca te lepezi de satana, da eu vad ca matale umbli cu dracu.
            Trebuie sa fi baiat de treaba sa lamuresti lucrurile si sa fim in continuare buni preteni, cum am fost pana acum. Hai sa uitam de suparare si sa terminam afacerea cu bine, altfel ramanem suparati si nu se face. Si acum ma uit la poza cand ne pupam si ma intreb ce s-a intamplat cu matale, chiar te-a orbit asa de rau banii mei, castigati cu sudoarea fruntii mele? Pana la urma banii sunt ai mei, iar matale ca un gagiu de treaba ai sa ii inapoiezi, ca nu te lasa  sufletul sa te bucuri la cateva sute de mii de euroi, care apartin de drept familiei mele. Nasule eu prea multe numai am ce spune, pe aici toate sunt bune, gaborii sunt de treaba, sigur ca daca ar fi un barosan veritabil ca mata aici, ai avea camera la separeu, din cand in cand  as veni in vizita, am mai trancani de una de alta, ca nu ai ce face toata ziua, ne-am aminti de chefurile noastre, sti alea cand venea si Al Mare, ce pirande pe ales jucau in jurul nostru, ce berbecuti la protap, ce vinuri,  imi mai aduc si  aici, da de, e putin, cu teama, daca ai veni cumetre sa locuiesti cu mine s-ar schimba lucrurile. Da uite ca m-am luat cu vorba si nu am lamurit problema noastra si  vreau sa o lamurim, cred ca cel mai bine este sa dai copiilor banii, sa aiba cu ce veni dupa mine si sa ramanem buni prieteni.
            Nasule, sa moara mama, daca ma tragi vreodata-n piept ti-ai gasit nasul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...