miercuri, 1 octombrie 2014

Sărut mâna, bogdaproste don Ponta

       Astăzi e ziua celor în vârstă. Bine că avem o zi în care suntem sărbătoriţi. Astăzi chiar se bucură cineva că existăm, ori se face recensământul nostru, să se vadă câţi am mai rămas, ori de ce ne împuţinăm aşa greu? Toate guvernele mai pe faţă, ori mai voalat s-au plâns că suntem mulţi şi nu au resurse pentru a ne da medicamente, pensii, etc. Am fost atacaţi pentru lipsă de bun simţ, de ce mai facem umbră pământului, de ce nu mergem mai bine într-un loc cu verdeaţă de unde a dispărut grijile,suferinţa şi mai ales nevoia de pensie. Pensionarii vor sării în sus şi vor spune că sunt primii care îşi plătesc dările către stat, dar statul ,câţi bani trebuie să dea lună de lună, an de an unor bătrâni încăpăţânaţi, care nu vor să iasă pe cale naturală din sistem, A făcut cineva socoteală câţi bani s-ar economisi dacă nu s-ar plăti pensiile? Câţi Km de autostradă s-ar putea face, câte vile s-ar putea construi, câte conturi ar putea fi îngroşate, câţi oameni ar fi fericiţi, datorită banilor rămaşi în urma dispariţiei pensionarilor?
      Guvernul social-democrat al lui Victor Ponta, D-zeu să-i dea sănătate, a întregit pensiile. Apoi a indexat cu 4% pensiile din ianuarie 2014, iar dacă suntem cuminţi ,vor mări şi de la 1 ian 2015 cu 5%..
Sărut mâna dom Ponta, sărut mâna doamna Plumb, bogdaproste, Dumnezeu să vă dea sănătate, cu câtă milă vă uitaţi la noi pensionarii. Păi, vorba lui Pristada: „să facem socoteala”. Un pensionar cu o pensie de 800 de lei, va primi cu 40 de lei mai mult, o grămadă de bani, din ăştia îşi va putea cumpăra 1,5 kg carne, cam mult pentru un bătrân care trebuie să aibă grijă de colesterol.
Acu nu vă supăraţi pe mine, sunt bătrân şi probabil numai înţeleg bine lucrurile. De ce îmi daţi dvs. guvernanţii banii pentru pensii? Unde sunt banii cotizaţi de mine în timpul cât am lucrat? Cum nu ştiţi, de ce nu ştiţi, cine trebuie să ştie, eu? Cine vă permite vouă guvernanţilor să mă umiliţi pe mine, cotizantul cinstit, să-mi spuneţi că îmi daţi, că îmi măriţi? Voi nu îmi daţi nimic, voi de 25 de ani mă furaţi pe mine şi pe ceilalţi ca mine. Nu accept scuze că nu sunt bani, aştept scuze pentru că mă umiliţi, pentru că mă furaţi, pentru că vă bateţi joc de mine, pentru că îmi sugeraţi să dispar pe cale naturală. Nu am auzit în 25 de ani nici un politician cerându-şi scuze pentru faptul că m-a furat, pentru faptul că m-a umilit, pentru faptul că m-a scuipat atunci când a afirmat că sunt „asistat social”. Veniţi în campaniile electorale cu lacrimii în ochi, plângând de focul copiilor pe care vreţi să-i vedeţi ajungând pe culmile gloriei, iar după ce trece campania electorală, le furaţi acadele din gură. Cine a furat această ţară, unde sunt fondurile PCR, unde sunt fondurile UTC, unde sunt fondurile UGSR? Numai aici erau bani să fie plătite pensiile zeci şi zeci de ani. Unde sunt cotizaţiile salariaţilor, cine ia furat ? Nu putem fi o ţară distrusă, furată şi să nu avem hoţi arestaţi. Cine sunt hoţii? M-am săturat să văd postat pe fb, ori scris prin ziarele online, că guvernul a mai făcut o mărgică. Trebuie să devenim un stat serios, care ştie să-şi răsplătească valorile şi să pedepsească hoţii. Domnule Ponta, domnilor politicieni din alianţa de guvernământ, nu vreau să mai aud că nu puteţi, că nu aveţi, când aţi venit la guvernare ştiaţi ce vă aşteaptă, de ce va-ţi băgat? Iar dacă nu ştiaţi situaţia este şi mai grav, înseamnă că sunteţi incompetenţi.
Pe bănuţi mei şi ai celorlalţi nu vreau să mai fiu minţit. Vreau ca acest popor să iasă de sub vraja „Mioriţei” şi să intre în armata Vitoriei Lipan, trebuie să descoperim cine a omorât ciobanul şi mai ales unde sunt „Oile”.    M-am săturat să aud că guvernul a produs o „mărgică”, vreau să-l văd precum cocoşul care se întoarce triumfător cu „punguţa cu doi bani „şi averea boierului după el.
       Am votat de fiecare dată de 25 de ani încoace, dar dacă o singură dată mai sunt umilit prin chestiuni de genul va da guvernul pentru pensii, pentru salarii, nu mă voi prezenta la vot şi voi incita şi pe alţii să facă acelaşi lucru, Boicot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...