luni, 9 februarie 2015

Preşedintele de pe facebook

       Aseară în timp ce îmi făceam plimbarea de 30 de minute, conform indicaţiilor medicale,o babă mi-a ieşit în cale şi m-a întrebat : „măi Ionele mamă, ce e ăla fisbuc, ăla de zice Iohannis că stă de vorbă cu noi, că eu nu l-am auzit, pe ce program e?”. „Maică Lino, nu e pe televizor, e pe NET”, încerc eu să-i răspund, „acu chiar că m-am lămurit, ce e ăla niet?” mă-ntreabă baba contrariată. Încerc să îi explic mai pe înţelesul ei, într-un târziu mă întreabă dacă e la fel cu al nepoatei ei, am răspuns afirmativ, iar baba a plecat supărată că nu are „niet” şi astfel nu poate să afle ce comunică înţeleptul nostru Preşedinte.
    Domnule Preşedinte, de ce nu comunicaţi prin mass media? Poate nu ştiţi, România încă nu este Germania, poate va fi, dar acum nu e. Vorbiţi oamenilor prin comunicate de presă, prin purtătorul de cuvânt. Am impresia că România a fost blestemată să aibă ultimii preşedinţi nişte ciudaţi. Cel ce abia a plecat de la Cotroceni vorbea mult, vorbea continuu, ştia tot, era în toate, avea ore preferate când ieşea să ne lumineze asupra tuturor evenimentelor politico-militaro-economice petrecute în acea zi ori care urmau să se petreacă. Nu conta că nu se pricepea, el ne vorbea, ne spunea, ne îmbâcsea mintea, ne obosea creierii cu zisele lui paranoice.
     Acum ne-a pricopsit Ăl de Sus, „ăia de sus”, cu un Preşedinte care tace ori dă comunicate prin facebook. Don Preşedinte, vorbiţi don'le cu poporul prin intermediul televiziunii şi radioului, că asta au ăştia, românii, dvs. vorbiţi numai cu diaspora. Nu e corect, să vă spun de ce, ăia de plecară din ţară să muncească în cele străinătăţuri, au lăsat  acasă fie copiii, fie unul din soţi, fie o mamaie care are grijă de nepoţi şi ăştia ar vrea să ştie ce vreţi dvs. să ne spuneţi.
    Apropo de diaspora, s-a creat aşa, un fel de clasă elitistă formată din cetăţenii români rezidenţi în alte state. Sunt plecaţi din motive de ei ştiute şi de guvernele noastre post decembriste. Nu trebuie să fiţi, nici mai deştepţi, nici mai frumoşi, nici mai patrioţi decât cei din ţară. Toţi suntem la fel şi tragem la aceiaşi căruţă, care căruţă din păcate se uşureză în fiecare zi ce trece.
Acţiunea din toamna aceasta din timpul alegerilor poate fi mobilizatoare pentru întreaga masă a electoratului, intern ori extern. Este posibil ca dvs. să fi reuşit să ridicaţi stacheta patriotismului, dar la fel de bine este posibil să fi fost o masă de manevră. Viitoarele alegeri ne vor confirma ori infirma această teorie.
    Acum mă întorc la beneficiarul acţiunii celor din diaspora, d-l Iohannis, falnicul nostru Preşedinte. D-le Iohannis, vorbiţi, vorbiţi la radio, la televiziuni, la care vreţi, numai să fie de largă audienţă. Puneţi comentarii, păreri, tot ce vreţi pe facebook, dar înainte, spuneţi-le cetăţenilor pe gură prin radio-televiziuni, aşa ,să vă audă şi baba Lina, că doar nu sunt eu purtătorul dvs. de vorbe.
    Ia încercaţi să vedeţi ce bine va fi, aşa vor şti toţi cine sunteţi, că doar dvs. nu sunteţi Preşedintele de pe facebook ori sunteţi, spre ghinionul nostru.

2 comentarii:

  1. Aseară, în timp ce îmi făceam plimbarea de 30 de minute, conform indicaţiilor medicale,o babă mi-a ieşit în cale şi m-a întrebat : „măi Ionele mamă, ce e ăla fisbuc, ăla de zice Iohannis că stă de vorbă cu noi, că eu nu l-am auzit, pe ce program e?”. „Maică Lino, nu e pe televizor, e pe NET”, încerc eu să-i răspund, „acu chiar că m-am lămurit, ce e ăla niet?” mă-ntreabă baba contrariată. Încerc să îi explic mai pe înţelesul ei, într-un târziu mă întreabă dacă e la fel cu al nepoatei ei, am răspuns afirmativ, iar baba a plecat supărată că nu are „niet” şi astfel nu poate să afle ce comunică înţeleptul nostru Preşedinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asemeni oricarui alt infractor din sistemul mafiot securist si Klasu Johannis se teme de mass-media, d einteligenta jurnalistilor. Diferenta dintre mafiot Basescu Traian si Kluas Jpohannis este una singura ,daca mafiot Basescu Traian in totala sa nemernicie se credea " dasteptu" absolut, Klaus Johannis isi cunoaste limitele reduse pana la anulare ale inteligentei siatunci evita sa aiba discutii cu oamnei inteligenti asa cum sunt si jurnalistii. Ce ati uitat ca a refuzat permanent sa mearga la Antana3,iar la realitatea isis citea raspunsurile si pe avelea le citea gresit?

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...