miercuri, 8 iunie 2016

Scrisoarea Alinuței Liberala către Ion C Brătianu

                           
                  Dragă domnule Brătianu,
          Nu vă luați după cei mulți și proști, noi am câștigat alegerile, vă spun eu asta, cum care eu? Eu, Alinuța, președinta pe jumătate de PNL. Nu ați auzit de mine, de ce? Am fost foarte vocală ...oral, nu în scris, tot timpul i-am strigat lui Ponta: ”jos, jos, jos”, e atât de credul, că în loc să plece de la guvern, își lăsa pantaloni-n vine. Ei, nu, că nu mi-ar fi plăcut, e băiat frumos, dă-l încolo, da eram gravidă și nu se cădea.
Domnu Brătianu, am pus Președinte, un fel de rege, dar mai costisitor, un neamț, cum ați făcut și dvs.când l-ați adus pe Carol în Țară. Ne-a costat ceva, până l-am văzut instalat, noroc cu tineretul nostru frumos, liber și cu ochi albaștri, au muncit mult acești tineri, așa de atașați au fost, că dacă ferească Dumnezeu, nu câștiga la vot Klaus, dădeau foc Bucureștiului. Să fi văzut cum se pitiseră susținătorii lui Ponta, unul nu mai era pe străzi. Klaus e mai mut decât Carol, mai plimbăreț, mai cheltuitor. Parcă îl văd pe Klaus călărind un cal, de fapt îl văd, ca într-o statuie, mut și nemișcat. Atât de mut și nemișcat că nici calul nu ar da din coadă, să nu-l tulbure din meditație, sau din somn.
Cum vă spuneam suntem pe locul 2, puteam să câștigăm, dar n-a fost să fie. A câștigat PSD-ul, cine e PSD? E un fel de liberali de-ai mata când ați apărut în '48, de stânga, sau roși cum se spunea atunci.
Pe ăștia îi votează plebea, ăia murdari și proști, neșcoliți și neinstruiți. Pe noi ne votează elita, noi suntem de dreapta, adică suntem cu capitalul, cu libera inițiativă, cu investitorii. Aici vreau să fac o paranteză. După revoluția aia din *89, nu știu dacă a fost revoluție, da au murit niște oameni atunci, pentru a justifica împușcarea lui Ceaușescu; cum spuneam, după revoluție nu aveam capital, nu aveam bani să investim, ne-am gândim, cum dracu să facem, să adunăm și noi bani, pentru a ne face propriile afaceri. Sincer, eu eram mică atunci, mi s-a povestit, apoi am profitat și eu din plin de ..., dar mă iau cu vorba. Ce s-au gândit după revoluție, au început în Parlament să dea legi pentru privatizarea întreprinderilor, străini cumpărau mai pe nimic, iar diferența de bani o împărțeau cu acela dintre politicieni, care era la rând să primească mita, șpaga, ciubucul, ca să înțelegi și mata. S-a împărțit frățește, nu s-a ținut cont de partid, dacă era la putere sau în opoziție, nene, ți-a venit rândul, ia șpaga și era mare, mare șpagă. Și uite așa din șpagă-n șpagă, din uzină vândută, în uzină vândută, au strâns averi colosale, am luat și eu partea mea, că de, nu se cădea, eu să mă uit, și să nu profit. Să-ți spun una tare, jumătate din PNL e format din alt partid PDL, nu-l știi matale că nu era atunci. Dar, să-ți povestesc, mai tare decât faza cu răscoala din 907, atunci când ați împușcat țăranii ăia, dă-i încolo, meritau, ăștia din PDL, mai sofisticați, nu i-au împușcat, le-a tăiat din venituri, e drept că unii dintre ei au murit subit din cauza acestor tăieri, sunt victime colaterale, se mai întâmplă. După ce au tăiat din veniturile pensionarilor, funcționarilor bugetari, șomerilor, etc, au realizat că tot nu au suficienți bani pentru furat, atunci au făcut un împrumut la băncile externe, și trai nineacă pe banii împrumutați. S-a furat mult atunci, s-au făcut oameni, au de toate. Ce-a făcut justiția? Nu știi cum merge? Cum era și pe vremea lu' matale, ”ungi” ce trebuie și merge fără zgomot. Cum spuneam justiția i-a mângâiat pe cap și le-a zis :”lasă băieți că vă plimbăm un pic cu cătușele la mâini prin fața televiziunilor, să vă vadă proștii, apoi vă duceți la vilele și amantele voastre. Stați cuminți, în pușcărie merg proștii, nu voi, voi sunteți stâlpii societății, mergeți acasă și mâncați-vă agoniseala liniștiți, că numai noi știm, câte emoții ați avut, până ați strâns miliardele de euroi, din când, în când să vă amintiți de noi.
Am pierdut alegerile în București, așa este. Îmi pare rău Excelență, ăștia mulți și proști s-au sculat de dimineață și au mers la vot, la fel au făcut și ai lui Dan, cum care Dan, Nicușor, Nicușor Dan, ăla de la finanțat Soroș, pe ăsta cred că-l știi, că e cam de-o vârstă cu mata, se trage din neamul lui Matusalem pe filiera maghiară, cum spuneam votanții lui Dan, bine ”motivați”,” intelectuali rasați”, au votat in corpore (îmi este frică Excelență că partidul ăsta a lui Dan, bine finanțat și motivat de Soroș, ne va înghiți cu birouri cu tot), când s-au trezit ai noștri, boieri sadea cu tabiet și somn de frumusețe, erau ceasurile trecute de ora 7pm, au votat câțiva, câți au avut loc până se închise secția de vot la ora 9pm. Din cauza asta pierdurăm alegerile. Lasă că și pe matale te-au mai bătut ăia ai lui Carp, așa e-n viață.
Poporu' e prost Excelență. Păi nu-l poți face, să priceapă, că progresul înseamnă banii strânși în câteva pungi, nu risipiți câte puțini în toate buzunarele. Ăștia de votează PSD vor pensii, ajutoare sociale, indemnizații pentru copii, asistență medicală, învățământ gratuit, de unde atâția bani? Mai facem economie din desființarea armatei, ce asta e armată, ce avem noi acum ? Dar tot mai trebuie bani, suntem mulți și nevoile noastre sunt mari. Și bietul politician liberal și nu numai, de unde să mai ia și el, acolo, o șpăguță, un ghișeft, o atenție de câteva sute de mii de euro? De unde dacă bani îi împărțim așa de ușor, este adevărat că nu primesc sume mari, ce ar vrea, noi să murim? Se chinuie și guvernul ”meu” să facă ce poate, pentru a ne da ceva bani, dar sunt puțini, foarte puțini.
Excelență, un ajutor prețios ar fi trebuit, să fie ce dat nouă de DNA, o procuratură de-a noastră cu idei liberale, domle, a fost atent, cum vedea un candidat din opoziție, creditat  de sondaje, cu șanse reale la a câștiga o Primărie, cum venea DNA și îi întocmea dosar penal. Rezultatul a fost invers decât cel scontat, cei cu dosar penal din partea PSD, au fost votați  toți și cu procentaj mare. Nimeni nu mai înțelege nimic.
S-au cam răsculat membrii noștri de partid, au început să cârâi și împotriva marelui turist mut de la Cotroceni, persoană sfântă pentru noi, unii îmi cer demisia mie și Buldogului, celălalt președinte al PNl. Nu știu ce să fac, să mi-o dau, sau să nu o dau? Eu o dau cui mi-o cere, mai fac un copil și gata.
Acesta este un pamflet, dar e posibil ca această scrisoare să fi fost scrisă, nu știu dacă, o fi fost și citită de Brătianu.
Mulțumesc pentru poză: psnews.ro

2 comentarii:

  1. Să-ți spun una tare, jumătate din PNL e format din alt partid PDL, nu-l știi matale că nu era atunci. Dar, să-ți povestesc, mai tare decât faza cu răscoala din 907, atunci când ați împușcat țăranii ăia, dă-i încolo, meritau, ăștia din PDL, mai sofisticați, nu i-au împușcat, le-a tăiat din venituri, e drept că unii dintre ei au murit subit din cauza acestor tăieri, sunt victime colaterale, se mai întâmplă. După ce au tăiat din veniturile pensionarilor, funcționarilor bugetari, șomerilor, etc, au realizat că tot nu au suficienți bani pentru furat, atunci au făcut un împrumut la băncile externe, și trai nineacă pe banii împrumutați. S-a furat mult atunci, s-au făcut oameni, au de toate. Ce-a făcut

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!Un tablou al vestitului PNL care are in frunte un politician de 2 bani,Alinuta!

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...