vineri, 2 iunie 2017

”Dana Grecu sunteți la fel de blondă ca Elena Udrea”


  ”Doamnă sunteți la fel de blondă ca Elena Udrea”, remarca îi aparține lui Traian Băsescu și îi era  adresată Danei Grecu, pe atunci reporter al Trustului Intact.
În articolul de azi voi scrie câteva cuvinte despre politicieni și ziariști, în special mă voi ocupa de jurnalista Dana Grecu.
Politicienii, acești oameni care spun că au o vocație în a conduce destinele României, pentru aș face cunoscute programele sunt nevoiți să apeleze la mijloacele media. Acum fac o paranteză, nu plâng politicienii, nu am motive,am motive să-i condamn pentru răul făcut României de-a lungul celor 27 de ani de la revoluție și până astăzi. Nu toți politicienii au fost răi, nu toți au furat, au fost unii care chiar au făcut ceva pentru țară. Mă refer la guvernul Ponta (au mai fost și altele) care, cu toate greșelile inerente într-o guvernare, a ajuns să ducă câteva programe la capăt și să inițieze altele. În timpul guvernării lui economia a trecut pe creștere, s-au luat măsuri îndrăznețe care au avut rezultate. După Ponta a urmat un guvern tehnocrat dirijat din afara țării care a produs numai dezastre. Din iarna lui 2017 avem un nou guvern rezultat în urma alegerilor parlamentare, un guvern politic susținut de PSD-ALDE cu un prim-ministru membru social democrat dar care nu este președintele PSD.
Guvernul are un program îndrăzneț elaborat în laboratoarele PSD și dacă reușește implementarea a 70% din ce și-a propus, înseamnă un mare pas înainte.
    Dana Grecu este realizatorul emisiunii ”La ordinea zilei” de la A3, invitații ei sunt din tot spectrul politic. Domnia sa o fi liberală cu carnet de cotizant sau cotizează liberalii la ea? Nu știu, e o suspiciune a mea. Când se vorbește de PSD și acțiunile lui, invariabil se aduce discuția de Victor Ponta pe care Dana îl urăște din adâncul sufletului, motivul nu-l știu, pot specula privindu-l pe Ponta cum arată, dar nu mă hazardez. Spunea un invitat din partea PSD că Ponta cât a fost premier a luat măsuri benefice pentru economie, dovadă creșterea economică. Dana Grecu replică :”lăsați cu creșterea economică, am auzit că dimineață nu și-a schimbat chiloții”. Ce legătură are lenjeria intimă cu măsurile luate de guvernul său? ”Are, continuă Grecu, că a fost în vie la Ghiță”. ”Doamnă, putem vorbi despre realizările guvernului Grindeanu și ce ne-am propus să mai facem?” ”Da, este adevărat că există disensiuni între Dragnea și Grindeanu?” ”Nu, se înțeleg bine, de la 1 iulie urmează să implementăm legea sala...”. Lăsăți-mă domle cu legea voastră, mie răspundeți-mi la întrebare, e adevărat că Dragnea de Rusalii îl schimbă pe Grindeanu?!” ”Nu asta e tema, eu vreau să vorbesc despre ce vrea guvernul să facă, implicit partidul, asta vreau să vă spun”. ”Mie să-mi spuneți dacă Dragnea îl schimbă pe Grindeanu, dacă Ponta a fost în vie cu Ghiță și Kovesi, ce-mi pasă de programul vostru! continuă să peroreze moderatoarea.”” Doamna de la liberali, se întoarce Dana spre reprezentanta liberalilor, ce părere aveți, nu este așa că se ceartă Grindeanu cu Dragnea? Nu este așa că Ponta e omul sistemului fiindcă se întâlnea în vie cu Ghiță și Kovesi?” ”Da doamna Grecu aveți perfectă dreptate, jos Ponta, jos Dragnea”. ”Vedeți domnule Codrin Ștefănescu că am dreptate, auziți ce spune doamna de la liberali!” ”Doamna poate spune orice, este în opoziție”. ”Mai lăsați-mă cu opoziția, are dreptate, are așa multă dreptate că îmi vine să strig și eu ca moderatoare : jos Ponta, jos Dragnea, jos Grindeanu, jos PSD, v-ați găsit voi mai cu moț să faceți ceva pentru popor”. Doamna Grecu stați cu Ponta în gură toată ziua, scuipați-l odată,o să vă îmbolnăvească atâta venin adunat. De ce nu sunteți fericită, dați în Codrin Ștefănescu ca într-un sac de box, loviți din toate pozițiile, ce mai vreți? Mai mult l-ați dat afară din emisiune pe Ștefănescu  pentru Frișcă, Hrișcă, Pișcă, Prișcă că nu știu exact cum îl cheamă, apoi ați făcut poză cu Codrin că nu este supărat. Nu s-a supărat pentru că el are bun simț, față de dumneavoastră care, se pare, că îl cam pierdeți câte odată.
    Politicienii prin alocuțiunile lor încearcă o manipulare a maselor, o atragere în tabăra lor. Jurnaliștii manipulează poporul în funcție de cine îi plătește.
Lupta dintre Dragnea și Grindeanu, dacă există, este fără sens. Guvernul este ales din rândurile unui partid și pus să aplice programul partidului, că primul ministru se numește Grindeanu, Șerban, sau Țuțuianu, nu contează, pentru că el, guvernul, nu se poate abate de la linia partidului.
Insistența blondei de ”la ordinea zilei” de a pipăi rufele mai puțin curate din PSD mi s-a părut bolnăvicioasă, iar obsesia făcută pentru Ponta este patologică.
Farfuridi spunea: ”am n-am treabă la 12 trecute fix sunt în târg”. Același lucru îl face Dana Grecu, Ponta este sau nu în discuție, ea îl aduce, nu poate trăi fără să-l critice și dacă nu are ce să-i reproșeze, tot inventează ceva. Este frustrată, numai o femeie care a iubit poate urî așa de mult. Pentru că Dana Grecu asta face:îl urăște pe Ponta și prin el tot PSD.
    Dana, copila mea, rămâi l-a dat în cărți cu Lidia și Mihai, pari mai destinsă  acolo, sigur dacă nu ai ghinionul ca Lidia să laude PSD că atunci ți-a stricat ziua. Oricum ești în elementul tău, poate îi furi meseria lui Voropchievici. Lasă politica că înnebunești și tu și ne înnebunești și pe noi.
Dă-i încolo de politicieni, să urmărim ca ei să facă ce au promis și să nu fure, nu câte neveste au ținut, câți copii au prin vecini, sau când își schimbă lenjeria de corp, dacă o schimbă.
    Ai devenit paranoică, vorbești mai mult decât invitații, îi întrerupi, completezi tu ce nu spun ei. Păcat de tine, ești încă tânără, încearcă cu un psiholog, am auzit că e la modă și dă rezultate.
Articolul este un pamflet.
Mulțumesc pentru poză: karikaturapolitica

2 comentarii:

  1. Ce folos ca aveti dreptate ..atata timp a.3 o tine in continuare pe ac. isterica !!l Oricum pt a ma menaja nici nu ma uit la emisiunile ei si cand este la emisiunea lui gadea , schimb postul cand vorbeste..

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...