miercuri, 9 aprilie 2014

D-na Kovesi,arestati-i in ordinea alfabetica



            Probabil că DNA-ul este in curăţenia de primăvară, altfel nu imi explic cum acţionează. Îmi amintesc vremea când mama făcea curăţenie incepea din prima cameră şi termina cu ultima. Probabil aşa o fi si aici, pentru că deocamdată sunt arestaţi cei din PSD, apoi vor urma şi ceilalţi, sper. Nu de alta, dar cei din PDL care au fost miniştrii in cabinetul Boc şi Ungureanu au destule sesizări pe la parchet si stau oamenii cu frica în sân din cauza DNA-ului, este ştiut că stresul nu face bine la sănătate. Nu înţeleg de ce DNA-ul sare peste rand, o fi pus Ponta vreo pilă pe la Kovesi ori o fi dat Băsescu ordin să-i mai fiarbă pe-ai lui, şi sa îi ia pe PSD-isti peste rând. Doamna Kovesi, incercati sa-i arestaţi pe social democraţi in ordinea alfabetică, pentru că oricum nu va scăpa nici unul, aşa nu vor mai sta  oamenii în tensiune, când ajunge la litera lui îşi face  omul bagajul şi se prezintă la poarta DNA-ului, nu mai trebuie să vină mascaţii să-l ridice de prin restaurante, ori parcuri, pe unde se plimbă. Dacă sunt vinovati ori nu sunt, nu mă interesează, asta este treaba justiţiei, pe mine mă interesează de ce se sare peste rand şi nu se ia în ordine.
            Abia aştept, sa plece Băsescu, e treaba justiţiei unde-l va duce, să numai aud de dosare politice, sincer să fiu, acum habar nu am dacă aceşti oameni sunt ori nu sunt vinovati, au dosare pe bune ori este făcătură politică. Când DNA-ul va fi fără Koveşi si Cotrocenii fără Băsescu, sper la o anchetă dreaptă. Am destule exemple de dosare făcute la ordin, nu numai politicienilor ci şi politiştilor, asta mă nelinişteşte, motivul este simplu, oricând te poţi trezi cu un dosar penal, până îţi demonstrezi nevinovăţia, te-ai umplut de noroi. Personal doresc să se mai construiască puşcării, pentru a putea fi băgaţi toţi cei care au furat această tară timp de 24 de ani. Am şi o propunere in acest sens, puşcăriile să fie construite prin donaţii de la viitorii beneficiarii (citeste deţinuţi) ai acestor cladiri, iar hrana să fie suportată de condamnaţi şi nu de popor. Păi ei au furat, merg la puşcărie câteva luni, ori ani, depinde de noroc, stau bine mersi pe banii contribuabililor, apoi merg acasă şi işi găsesc banii întregi. Nu, cu acesti bani ce se cheltuie cu întreţinerea detinuţilor să fie dotate spitalele, sa fie dotate şcolile, adunaţi copii de pe străzi şi duşi in centre moderne de plasament.
            Îmi doresc ca din 2015 procurorii să facă anchete pe bune, să nu mai aud de dosare politice, să mă pot bucura în voie când voi auzi că a picat vreun mare grangur.
            Dumnezeu sa apere România de Presedintele şi procurorii săi!


Un comentariu:

  1. In „89 ” a inceput -libertatea-dar,odata cu venirea lui basescu a inceput ingradirea LIBERTATII. Am asteptat plecarea lui ptr .ca justitia sa-si faca treaba,dar odata cu plecarea lui,nenorocirea s-a extins pana la margine de STAT si mai mult de atat! am dorit „o tara ca afara” Acum dupa patru ani ticalosii si-au desavarsit OPERA!Suntem o COLONIE Ptr Ajutorarea Marilor Puteri ...SARACE !!!

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...