joi, 29 mai 2014

Scrisoarea lui Basescu catre Blaga si Antonescu



                        As fi vrut sa va spun”dragi”, dar nu –mi sunteti, nu-mi sunteti dragi dintr-un singur motiv : “cum ati indraznit sa puneti de logodna fara sa va chemati nasii?  Cum care nasi, Buldogule? Ai uitat de mine si Lenuta? Pai ce ba, ati inceput sa va faceti de cap? Inca nu am inchis ochii, inca nu am plecat de la Cotroceni, credeti voi ca puteti scapa de mine asa de usor? Ha, ha, ha si inca multi de ha, o cascada de ha, pai voi aveti impresia ca eu am dormit 10 ani la Cotroceni? Nu baieti, nu am dormit, ati auzit de Hoover, seful FBI? Nu ati auzit, pacat, asta cat a fost seful FBI a facut dosare la toti politicienii importanti, iar cand a plecat la pensie, cum il deranja cate cineva, cum scotea dosarul, de fapt numai ii ameninta, apoi lucrurile intrau pe fagasul normal. Vedeti cu constructia voastra cum faceti, caci o vreau pe Nuty in conducere, eu dupa prezidentiale vreau sa fiu Prim Ministru, am mare experienta in a guverna tara. Va amintiti de experimentul cu taierea salariilor, am simtit atunci urcandu-se adrenalina pana la extaz; pe mine cat am guvernat, ca doar nu veti zice ca a guvernat Boc, doua lucruri m-au excitat : sanii lui Nuty si batranii cand se vaitau  la Antena 3 ca le-am taiat din pensii. Sa zica mersi, caci CCR-ul atunci nu m-a ascultat si a respins posibilitatea de a le taia 15% din pensie, iti dai seama Buldogule ce am ratat atunci? Iti dai seama daca reuseam sa le tai 15% din pensii, indiferent de cuantumul pensii, cati batrani ieseau din sistem pe cale naturala? In 5 ani rezolvam problema pensionarilor, iar eu asi fi avut niste trairi extraordinare, asta insemna sa fi D-zeu pe pamant.
            Crin draga, tie iti pot spune draga, ai fost un copil cuminte si ascultator, ai primit in partid pe cei doi trimisi ai mei si i-ai lasat sa lucreze in voie, chipurile tu guvernai tara alaturi de  Ponta, ba din cand in cand il mai si certai pentru pactul de coabitare, de parca nu fusese facut in laboratorul lui Frunzaverde, te-ai descurcat bine, nu te-a simtit nimeni pana in ziua in care ai pus in aplicare planul, felicitari! Pana se termina fuziunea trebuie sa ramai Presedintele partidului, numai in tine am incredere, vezi cum faci cu Ghise, tine-l din scurt, ai vazut ca deja a adus la Antena 3 hartia lui Frunzaverde din noiembrie 2012, in care se vorbea de fuziunea de acum. Vezi ce ii faci tu pe linie politica, mai caut si eu pe ici, pe colo, trebuie sa fie ceva decand a fost Primarul Brasovului. Daca ajung Prim Ministru pe Roberta o pun la Curte de Conturi asta stie sa numare bine, nu ma vait, ca avem oameni cu experienta, apropos de experienta, asi mai face una ca pe vremea lui Boc, numai asa sa vad cat rezista nesimtiti astia de pensionari, domle n-am vazut ce se agata de viata, desi toti ministrii muncii de la Lazaroiu incoace, le-a dat de inteles ca plecarea pensionarilor din sistem pe cale naturala si imediata, ar fi un act eroic de salvare a tarii. Sa ne gandim, cu Nuty la ministerul dezvoltarii, cate terenuri de fotbal in panta s-ar putea face cu banii economisiti prin decesul pensionarilor? Cum de ce in panta, de aici se rostogolesc cei mai multi bani in buzunarele noastre, pai cu ce dracu vrei sa platesc mosia. Va las, nu ma dezamagiti, sa nu va dezamagesc".

Un comentariu:

  1. Comentariu la un articol al Elenei Popa din ziarul Criterii (Valcea).

    Dna Elena Popa! Ati depasit orice limita a penibilului cu "eroul" dvs. Basila, care in 2005 ne comunica cum este el dispus sa suga ..la Marele Licurici:

    Articol aparut in ziarul Gardianul din data de 19 august 2005

    <> LUI BASESCU SI SEXUL ORAL
    De Gabriel Stanescu

    Joi, 26mai a.c. (2005,n.m.), presedintele Traian Basescu l-a invitat in biroul lui pe directorul unui cotidian central, pe un realizator de emisiuni
    ********************************************
    La intrevederea care s-a prelungit pana aproape de ora 3.00 dimineata, la Restaurantul “Golden Blitz”, au fost discutate si probleme legate de eliberarea ostaticilor, dar, pentru ca ele reprezinta chestiuni ce tin de securitatea nationala, nu le vom da publicitatii.
    Intrebat de ce tine atat de mult de mult la “Axa Washington-Londra-Bucuresti” si nu este adeptul unor relatii la fel de apropiate cu partenerii traditionali Franta si Germania, Traian Basescu a afirmat razand:

    “Decat sa sug…., la mai multi licurici mai mici, mai bine sug….la un licurici mai mare”!
    ***************Textul integral poate fi citit pe pagina mea de Facebook, unde
    l-am postat in data de 17-04-2014.

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...