sâmbătă, 12 septembrie 2020

Magazinul „Profi” din Bucșani

 

     În satul Bucșani, din comuna cu același nume, sat mare cu peste 4.000 de suflete, s-a deschis un market al companiei „Profi”, nimic neobișnuit. Chiar m-a bucurat faptul că fiind mai multe magazine cu profil alimentar concurența va fi mai mare și prin urmare, poate, vor fi ținute și prețurile în frâu. Nu de alta, dar pandemia a crescut prețurile precum un bulgăre de zăpadă care se rostogolește la vale devenind din ce în ce mai mare.

    Zilele trecute am luat pensia și cum procedez de fiecare dată am purces să fac cumpărături pentru o lună de zile asigurând asfel familiei strictul necesar. Cum suntem o familie în vârstă, iar virusul se pare că este un flăcău zburdalnic și căutător de bună gazdă, încerc să nu mă preumblu fără rost pe stradă toată ziua, bună ziua. Cum vă spuneam, am mers să fac cumpărături. Nu sunt un fan „promoții cu orice preț” aici mă refer la acele îmbulzeli la tigăi care dezumanizau. Am cumpărat ce voiam iar la casă, pentru că aveam cumpărături în valoare de peste 35 de lei am primit o revistă cu cupoane care îmi permiteau să cumpăr anumite produse cu un preț mai mic. Nu am dat importanță, a doua zi soția s-a gândit să probeze aragazul cel nou, pentru aceasta avea nevoie de câteva produse. Am mers la „Profi”, din nou am primit o revistă cu cupoane și reclame. Am mers acasă, m-am sfătuit cu nevasta și am decis să cumpăr pe două cupoane 8 pungi cu făină, pe un cupon puteam cupăra doar 4, pe două cum aveam eu puteam lua 8. Pe lângă făină am hotărât să mai cumpăr 8 rotițe de cașcaval a 250 gr /buc și 8 bucăți ciocolată „Milka”. Am mers din nou la magazin, am pus în coș 8 kg cu făină, 8 buc ciocolată și 8 rotițe cașcaval. Aveam pentru fiecare produs câte două cupoane.

    În coș mai aveam ulei, mălai și alte câteva produse. Casiera m-a atenționat că nu pot lua decât câte 4 bucăți din fiecare. Am plătit la casă tot ce am cumpărat mai puțin 4 kg de făină, 4 ciocolate și 4 rotițe de cașcaval. La întrebarea mea, firească dealtfel, de ce nu bate tot, răspunsul a fost:„nu pot, mă dau  afară, nu puteți cumpăra decât pe câte un cupon de același fel, trebuie să duceți ce ați cumpărat la mașină, mergeți din nou la raft și luați celelalte produse pe cel de-al doilea bon, apoi reveniți la casă”. Orice obiecție din partea  mea a fost sortită eșecului, casierița, aproape cu lacrimi, în ochi spunea doar atât:„nu pot, mă dau afară”.

    Nu mă puteam juca cu slujba bietei lucrătoare, nu făcea ea regulile, ci corporatiștii, acei șnapani anonimi care ne jignesc, ne umilesc și ne batjocoresc în propria țară. Ce sens a avut să mă trimită, să ne trimită, așa au procedat cu toți aceea care au cumpărat pe două ori mai multe cupoane de același fel, la raft să iau diferența pentru cel de-al doilea cupon de făină, ciocolată și cașcaval, decât o umilire a cumpărătorului?

    Își permit să ne umilească în propria Țară, în satul nostru, cu banii noștri, cu nervii noștri și sănătatea noastră, își permit pentru că nu avem o conducere care să țină cu România. Când Președintele e neamț, Primul Ministru ungur, parlamentarii evrei, șeful SRI evreu, neamț, naiba știe ce este, însă român nu este, ce pretenții avem ca românii să fie apărați?

   Eu am voie să cumpăr de orice valoare, cu cât mai mult cu atât mai bine pentru patronul corporatist, sunt chiar îndemnat să o fac prin reclamele stridente și agresive din magazin, însă, când este vorba să cumpăr ceva cu discount, patronul mă umilește, mă pune la punct, îmi reamintește că nu sunt decât un sclav pe moșia lui.

   Ne mai mirăm de birocrația de la ghișeele administrație de stat. Toți stau cu mâna întinsă, toți vor șpagă, toți vor să fure, să mă fure, să mă umilească, să mă tâlhărească, să mă batjocorească, pe mine, CETĂȚEANUL ROMÂN, omul care, din pensia lui, ce nu a fost furată de stat, trebuie să satur toți corporatiștii, funcționarii de la stat, să mă las jecmănit, ba să mă fac că-mi și place, iar când ar trebui să primesc ceva, trebuie întâi să mă las umilit, să stau în genunchi pe coji de nucă.

ROMÂNIE, ÎNCOTRO MERGI? OHH, EȘTI OARBĂ TU ȘI POPORUL TĂU, NIMENI NU POATE, NU VREA  SĂ STRIGE:„ HOȚIII, BĂĂĂĂĂ!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...