miercuri, 1 aprilie 2015

Treziţi-vă români, aţi dormit destul!

    
Am scris ieri un articol în care propuneam spre dezbatere drepturile foştilor preşedinţi după expirarea mandului. Mă aşteptam la o avalanşă de comentarii, mai ales că în aceste zile este subiect de presă mutarea fostului Preşedinte Băsescu în comlexul de la Scroviştea. Ştim cu toţi că i s-a repartizat vila din str. Gogol în care, a locuit doamna Mioara Roman, iar pentru perioada cât dura reparaţiile la acea vilă, putea foarte bine să stea în propria casă din Mihăileanu. Dar pentru că legea este făcută  ca domnul Băsescu să se joace cu ea, a profitat de acest lucru şi s-a mutat la Vila dela Scroviştea, se spune că salariaţii de la RA-APPS, la ordinul directorului regiei, au cărat bagajele domnului expreşedinte. În articolul de ieri mai spuneam că, nu se justifică toate aceste drepturi acordate foştilor Preşedinţi, în sprijinul afirmaţiei mele am adus destule argumente. Unul din acestea era însăşi faptul că, Ţara a fost sărăcită de o politică proastă dusă de politicieni de-a lungul celor 25 de ani de democraţie, iar preşedinţii pe care i-a avut România în această perioadă, nu numai că nu au luat poziţie faţă de modul în care a fost administrată ţară şi legiferate legile, dar cum este cazul lui Băsescu, chiar s-a aşezat în fruntea guvernului, neoficial fireşte şi împreună cu acesta a dus România pe fundul prăpastiei. Abia acum ies la iveală, date de Procuratură (presa atenţiona de mult opinia publică), furturile de sute de milioane de euro, poate chiar miliarde, făcute de miniştrii ai guvernului Boc împreună cu alţi politicieni democrat-liberali şi oameni de afaceri ce gravitau în jurul guvernului Boc. Când un Preşedinte, precum Băsescu, care este considerat de unii analişti drept capul Mafiei, în loc să fie dus, acolo unde trebuie să meargă oamenii cu asemenea apucături, îi pui la dispoziţie tot felul de vile, maşini, pază SPP, secretară, plus o rentă de 75% din salariul Preşedintelui în funcţie, înseamnă că, Parlamentul care legiferează şi poporul care suportă, au nişte probleme.
    Comentariile la articolul de ieri au fost foarte slabe, semn că poporul nu este interesat de ceea ce se întâmplă în ţară, se mulţumesc să dea like din complezenţă, fără ca articolul să fie citit.
Pentru faptul că postez pe blog nişte articole, nu câştig nici un ban, nu am publicitate şi nici nu doresc să am, vreau ca oamenii să citească şi să-şi spună părerea, indiferent care ar fi aceea, vreau ca oamenii să conştientizeze care le este puterea.
    Comportamentul de zombi al românilor, a ajutat şi ajută în continuare la devalizarea Ţării. Indiferenţa maselor şi acordarea votului conform manipulării politicienilor, au adus România în starea în care este astăzi. Am fost daţi afară din servicii, au fost închise uzine, fabrici, combinate siderurgice, combinate agro-zootehnice, ferme agricole, ferme zootehnice, nu am ieşit în stradă, am dormit, ne-am lăsat mituiţi de ajutorul social, am preferat micile pomeni de la stat, decât să ieşim în stradă, pentru a protesta împotriva abuzurilor şi furturilor ce se făceau ziua în amiaza mare.
Dintr-un popor adormit, indolent, fără vlagă, păpuşarii externi au putut face exact ce au vrut, mai ales că au fost ajutaţi şi de politicienii autohtoni, în graba lor de a distruge România.
Nici măcar acum în al doisprezecelea ceas nu ne-am trezit, încă suntem îndoctrinaţi, manipulaţi, cu creierele spălate, nici acum nu vedem adevărul despre actuala clasă politică. Încă suntem împărţiţi în tabere pro Băsescu, sau anti Băsescu, pro Udrea ,ori anti Udrea, pro Ponta, ori anti Ponta, trebuie să încetăm acest joc, politicienii actuali în proporţie de peste 60% sunt atinşi de virusul corupţiei (procentul poate fi chiar mai mare), în loc să căutăm soluţii pentru a scoate România din ghearele acestor hiene, noi ne consumăm energia în hîrjoneli, de multe ori răutăcioase şi luate foarte personal. Oamenii buni, trebuie să găsim soluţii pentru a scoate Ţara din braţele acestor vânduţi, sunt vânduţi banilor şi intereselor străine.
    Banii care sunt daţi foştilor şefi de stat, sub diferite forme, mai bine să fie folosiţi în alte scopuri umanitare. Nu trebuie să plătim pentru faptul că au ajutat la distrugerea Ţării, trebuie ei să plătească pentru că România a ajuns în starea în care se află. Treziţi-vă români, aţi dormit destul!
    M-aş bucura dacă acest articol va fi citit şi făcute comentarii la el. Distribuiţi-l prietenilor dacă consideraţi că există un dram de adevăr în el, dacă nu, asta este. În funcţie de atenţia pe care o veţi acorda acestui articol voi şti dacă mai trebuie să continui a scrie, ori a venit momentul să mă opresc. Mulţumesc celor aproape 40.000 de vizitatori ai blogului meu, asta înseamnă că nu muncesc în zadar.
Mulţumesc pentru poză : patrioţii.ro

3 comentarii:

  1. Comportamentul de zombi al românilor, a ajutat şi ajută în continuare la devalizarea Ţării. Indiferenţa maselor şi acordarea votului conform manipulării politicienilor, au adus România în starea în care este astăzi. Am fost daţi afară din servicii, au fost închise uzine, fabrici, combinate siderurgice, combinate agro-zootehnice, ferme agricole, ferme zootehnice, nu am ieşit în stradă, am dormit, ne-am lăsat mituiţi de ajutorul social, am preferat micile pomeni de la stat, decât să ieşim în stradă, pentru a protesta împotriva abuzurilor şi furturilor ce se făceau ziua în amiaza mare.
    Dintr-un popor adormit, indolent, fără vlagă, păpuşarii externi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-mi place sa cred ca este prea dur cuvantul zombi, dar cam asa arata. Ok, sa spunem ca ies eu, si ma mai ies inca 10 persoane. eu intr-un oras, altii doi in orasul lor,etc. Ce efect putem avea ?? parerea poporului trebuie sa se vada in numarul de oameni. Nu spun ca nu mai sant oameni care gandesc la fel ca noi, dar toti avem in cap inutilitatea gestului nostru. in cel mai bun caz, vom reusi sa facem atenti cateva mii de jandarmi. Mai tin minte inca, timpurile cand se pleca inspre director cu 100 de insi, intrau in birou 10, vorbea unul singur, si tot ala se alegea in sapt urmatoare cu avertisment pe 3 luni.

      Ștergere
  2. aveti perfecta dreptate lumea inca hiberneaza...oare cand se vor trezi;)?asa si ceferisti dorm de 2luni cfr nu are firma de salubrizare si au fost fortati muncitorii sa faca si salubrizare ...oare ce cap o pica...?somn usor dragi ceferisti...

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...