vineri, 21 septembrie 2018

Astăzi urmează marea ciomăgeală din PSD


  Astăzi este ziua marii ciomăgeli în PSD. De câteva zile, mai accentuat, se vede ipocrizia şi demagogia politicienilor. S-au trezit câţiva îmbuibaţi, nu că nu ar fi toţi, că ei sunt cu poporul, vor binele poporului cu orice preţ, chiar şi împotriva voinţei lui. Lacrimile mi-au dat când am ascultat-o pe Gabriela cum îşi ieşise din firea ei de mamă duioasă şi cum declama cu mult patos dorinţa de mai bine a oamenilor din Bucureşti şi de aiurea, dar pe care nu o poate aduce la îndeplinire din cauza căpcăunului care a uns-o primăriţa capitalei. Dragnea, te rog eu din sufletul meu de pensionar, căruia i-ai dat ceva la pensie din marea milă a ta, pleacă de la conducerea PSD, nu lăsa să curgă lacrimile din ochii de vulpe încolţită ai frumoasei primăriţe. Fă bucurie celui pe care l-ai pus viceprim ministru şi ministru cu o căruţă de bani, să trăiască în linişte după plecarea ta.
Fii mare Dragnea, calcă peste cadavrele dizidenţilor şi ieşi mândru din cabinetele de preşedinte al Camerei Deputaţilor şi cel de Preşedinte de partid, spune-le :”adio bă”, aşa cum l-am văzut eu pe Mitru Moţ în „Setea”. Uită-te bine teleolteanule în jurul tău, ai să vezi colţi rânjind şi vei simţi pumnalele ascuţite şi la cei mai ascultători tovarăşi care vor rămâne lângă tine.
Să nu te superi pe Gabi, nu ai motive, îţi aminteşti ce frumos te lăuda în preajma alegerilor din 2016 şi după ce a câştigat? Îţi spun eu că sunt om bătrân, nici Alexandrina Găinuşă nu l-a adulat aşa pe Ceauşescu. Acum s-a pierdut cu Firea, însă o va găsi Pandele şi probabil o va linişti, are şi ăla multe pe cap şi nici aşa tânăr nu mai este. Cât despre Ţuţuianu nu zic nimic, e de-al meu din judeţ, dacă îl vrea cineva în alt judeţ, sector, microraion, comună, ori cătun, să-l ia! Uite ne lipsim doar pentru a ajuta şi pe alţii şi a preda lecţii de ceea ce înseamnă prietenie. Ăsta este loial până-n vârful..., ce mai, până acolo.
Dragnea prietene, învaţă de la Ponta ce trebuie să faci după ce nu vei mai fi Preşedintele PSD, eu nu zic să-ţi dai demisia, deşi nu m-ar deranja, este un act unilalteral, iar eu nici nu te-am pus acolo, nici nu te dau jos, nici nu m-am bucurat când ai ajuns sus, nici dacă pleci, nu mă întristez.
Dragi pesedişti se vede că sunteţi de stânga, din cei care ţineţi cu masele de jos, ăia cu WC-ul în fundul curţii şi care încă îşi spală rufele la copaie. Da, s-a văzut clar, mai zic unii că sunteţi putrezi de bogaţi, nu este adevărat, la cât de murdari vă erau chiloţii, sigur îi spălaţi la copaie şi nu aţi avut clor. Când mai aveţi de gând să ieşiţi cu lenjeria pe băţ şi să vă altoiţi cu ea unii pe alţii, să-mi spuneţi să fiu mâncat, altfel nu voi mai mânca din cauza scârbei.
Pleacă Dragnea, vine Pandele, sau Firea, tot un drac, cui îi pasă?
Lor le pasă de noi când se caftesc pe funcţii, banii şi alte foloase? Chiar zicea bietul Codrin Ştefănescu, altfel un membru de partid devotat, despre liberali: „vor să vină la ciolan”. Adică, în continuarea logicii bunului pesedist, ei, PSD-ALDE se află la ciolan, nu la guvernare, ori se confundă amândouă?
Cum dracu membrii PSD, mai ales liderii lucrează numai la ruperea partidului. Au pus de moţiune de cenzură împotriva propriului guvern, au picat guvernele lor, acum vor altceva şi au pus de o adevărată răscoală. Nu le pasă dacă se rupe coaliţia de guvernare, nu le pasă dacă rămân fără majoritate. Nu le pasă de aceia care i-au trimis în Parlament şi primari prin localităţi şi cărora le-au făcut mii de promisiuni.
ĂŞTIA NU ÎNŢELEG CĂ FĂRĂ UN PARTID PUTERNIC ÎN SPATE SUNT NULITĂŢI.
Atât! Restul să facă ei. Pun pariu că sunt câţiva care astăzi s-au sinucis, politic evident.
„Oaia care nu-şi păstrează lâna, s-o mănânce lupii!” spune un proverb românesc.

Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...