sâmbătă, 31 octombrie 2020

Ședință la Cotroceni

 

   


   Mă întreb dacă românii, ăștia care de bine de rău au mai rămas în țară, realizează în ce groapă ne afundă guvernul Iohannis-Orban? Eu nu cred, sunt așa de mult manipulați încât dacă ai lipsă de tact să-i spui unui taliban liberal și din ăștia sunt mulți, că guvernul pe care ei îl susțin cu atâta ardoare este unul incompetent, te trezești înjurat, înjurătura fiind argumentul suprem că ei au dreptate, apoi îl înjură pe banditul de Dragnea, pe agramata Dăncilă și tot PSD-ul in corpore. De ce fac asta? Simplu. Oamenii sunt manipulați ei cred în spusele Președintelui și în spusele televiziunilor aservite puterii. România nu are un Președinte al ei, postul de fapt este liber. Cel care stă pe scaunul prezidențial este un impostor, el fiind în fapt Președintele PNL.

România este condusă de un sas ca Președinte, de un ungur ca Premier, de un  știe el din ce neam este la SRI, un Ben Oni în Parlament, un Fritz primar la Timișoara, o franțuzoaică primăriță a S1 București și exemplele pot continua cu Brașovul și altele.

Pe surse am aflat cum decurg discuțiile la Cotroceni între premierul Orban și miniștrii din guvern pe de o parte și Primul Ministru Iohannis. Ședința o conduce Iohannis:

-         Orbane, care este situația deceselor astăzi?

-         Generale, a răspuns umil Orban, azi au decedat din cauza Covid-ului 104 persoane și din alte cauze au decedat alte 705 persoane. Avem un total de 809 decedați.

-         Măi, ți-am spus de atâtea ori, nu-mi mai da cifre seci, mie spune-mi câți dintre cei care au mierlit-o sunt pensionari, câți șomeri și câți sunt salariați. Pentru a fi mai bine înțeles Iohannis a dat cu pumnul în birou.

S-a făcut liniște, o muscă prezidențială bâzâia pe tavan, era ca mod de iritare un alter-ego al prezidentului.

Timid, Orban a făcut semn lui Tătaru să-i dea lista cu decesele. Tătaru a făcut semne disperate  Violetei Alexandru care, tălâmbioară cum o știm se uita la una dintre frumoasele lustre atârnate în tavan și unde musca încă bâzâia. Până la urmă buclucașa hârtiuță a ajuns în mâna lui Orban.

        -Vă informez generale...

        -Termină bă cu generale, ți-am mai spus de câteva ori, eu sunt comandantul suprem, clar? Pentru a întări cele afirmate și-a scos haina și a aruncat-o pe birou.

În acel moment, cu capul plecat, rușinat și umilit, Orban s-a ridicat de pe scaun a luat cu multă atenție sacoul din stofă fină de lână și l-a pus în cuierul aflat aproape de ușa uriașei încăperi, apoi la fel de umil a revenit pe scaun:

            -Din lista dată de ministrul sănătății și verificată de ministrul muncii reiese că au decedat 625 de pensionari cu vârsta de peste 75 de ani, 155 pensionari cu vârsta cuprinsă între 65 și 75 de ani, doi salariați până în 40 de ani și 7 șomeri cu vârsta de peste 35 de ani.

            -Nu este bine Orbane. Tătarule, tu ce dracu faci la ministerul tău? Nu te interesează bunul mers al țării? Cum vrei să dăm înainte dacă nu scoatem cât mai mulți bătrâni din sistem pe cale naturală? Nu vezi ce presiune este pe noi să mărim pensiile? Mâine când îmi veți da raportul vreau să văd că au decedat cei mai mulți între 65 și 75 de ani. Băi, voi vă jucați? Degeaba spun eu toată ziua bună ziua, cu rost și fără rost că PeSeDe-ul este vinovat, că nu mă mai crede nimeni. Fiți mai inventivi, tu vorbești bine Tătarule, explică-le poporenilor cum e cu cocoașa, cu una cu două, fă pandemia asta Dromader, fă-o cum vrei, doar morți vreau mai mulți, mojicii oricum nu înțeleg nimic. Bă, îți amintești cum era cu cincinalul, când activiștii raportau la jumătatea cincinalului că ei deja l-au îndeplinit și chiar depășit? Asta să faci! Violeta, stai în spatele lui Tătaru, ăsta e băiat bun însă trebuie împins de la spate, amintește-i că are un plan de îndeplinit. Gata, ședința s-a terminat.

            -Mai aveam câteva probleme să le discutăm, a încercat să se facă auzit Orban.

          -Vorbește cu consilierii mei, deja am obosit, voi mă obosiți. Aduceți-mi liste zilnice din care să reiasă că au dispărut pe cale naturală 1000-2000 de pensionari și mă faceți fericit. Hai, valea! A, să nu uit! Luați lecții de la USR-iști, ați văzut cum se fură voturi? Așa să faceți și voi! De acum încolo să considerați useriștii ca pe cei mai mari dușmani ai noștri. Nu contează câți bătrâni mor, ăștia oricum votează cu PeSeDe, contează să facem alegerile pe 6 decembrie, dacă mai întârziem o lună, două suntem mâncați. La treabă, ținta voastră o știți care este, pensionari mai puțin, mai cu covid-ul, mai cu diabetul, mai cu lipsa medicamentelor, ce așteptați să vă dau mură-n gură? Ce dracu, Anisia poate deconta transportul elevilor care învață online și voi nu puteți să trimite-ți zilnic câteva mii de pensionari în lumea celor care nu cuvântă?

Miniștrii, cu capul în jos, spășiți, au părăsit unul câte unul biroul prezidențial...

Vedeți ce grijă are statul, reprezentat de minoritățile naționale, de români?

Pe 6 decembrie tăiați-le macaroana!

Articolul este un pamflet, tratați-l ca atare, adică foarte serios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...