miercuri, 5 noiembrie 2014

Scrisoarea lui Iohannis către Ponta

                                                    Dragă Victore,
         M-am decis să îţi scriu, ştii că eu stau mai prost cu vorbitul, dacă era să îţi spun prin vorbă tot ce vreau să spun în scris, trecea şi turul doi al alegerilor, aşadar m-am decis să particip la o confruntare cu tine, acest lucru aş dori să fie pe teren neutru. După o analiză temeinică a stafului meu de campanie s-a considerat că pe întreg teritoriul Românieie nu există teren neutru, ar fi fost în secuime, dar acum când m-am aliat cu Tokeş este şi aici la mine acasă. Vreau să fiu corect, aşa cum am fost şi când mi-am achiziţionat casele. Cum în Cosmos nu putem merge, mă gândesc să mergem în Honolulu, aici ar putea să participe toţi reprezentanţii presei înterne şi internaţionale.
          Dragă Victor propun ca moderator pe Băsescu secondat de Udrea şi Macovei, Băsescu pe probleme de gâlceavă înternă, de cum trebuie menţinută o stare de nesiguranţă între instituţii şi nu în ultimul rând de modul dezastruos în care a făcut politica externă. Macovei poate să modereze tema loviturii de stat, iar Udrea va modera partea economică, ceva de genul:uite ce de bani avem, uitaţi-vă bine la ei, că nu o să-i mai vedeţi, se vor transforma în genţi vuiton, conturi în bancă, ori excursii la Paris.
Nu pot veni la televiziunile propuse de tine, dintr-un simplu motiv: ăştia îmi cer răspunsurile în contra timp şi verbal, iar eu nu îl pot da decât în scris, altfel trece campania până răspund.
Dealtfel Victoraş, eu cred că este suficient faptul că sunt neamţ, am 6 case, nu am copii, deci nu am pentru ce fura, aminteşte-ţi că, atunci când a venit în Ţară, Carol I nu avea decât un geamantan în care avea paşaportul nemţesc. Pe cale de consecinţă pot fi Preşedintele Românieie numai prin faptul că sunt de etnie saşă, restul averii deja este un plus pe care îl am.
         Dacă totuşi ne vom întâlni, ceea ce eu nu îmi doresc, am să te rog să nu aducem în discuţie modul în care am cumpărat cele 6 case din meditaţii. În primul rînd să ne gândim, la ghinioniştii de profesorii care, nu au reuşit această performanţă, ori dacă insiştii cu întrebările pe temă, voi fi nevoit să le divulg secretul şi aşa vom ajunge să avem numai profesori cu câte 6 case.
Chestia cu copiii daţi spre adopţie, chiar a fost pe bune, copiii sper că sunt bine, cât de bine, nu ştiu, că nu m-am mai interesat de ei. Acum îmi este şi teamă după atâta timp să întreb de ei, plus că înţelegerea cu canadienii a fost să nu îi caut, să am încredere în bunele lor intenţii. Până la urmă asta este, eu mi-am luat banii de la ei, ei şi-au luat copiii, toată lumea este mulţumită. Măi dar eu nu înţeleg ce tot îi daţi zor cu copiii, chiar îi doreşte cineva, de ce trebuie să iubeşti atât nişte prichindei care îţi fac numai necazuri? Crezi că la banii mei nu aş fi luat şi eu un copil să-l înfiez? Nu se merită, este o investiţie nerentabilă, nu se ştie ce vagabond iese din el, nu se ştie pe ce căi apucă, nu se ştie ce soartă are, pentru toate astea au de suferit numai părinţii. Aşa că, mai bine să stea în canal, decât să-i întind o mână de ajutor . Asta pentru a lămuri şi această problemă.
          Până la urmă ,dragă Victor, cred că nu voi veni la nicio dezbatere, nu ai decât să dezbaţi singur ce vrei. Românii mă vor vota pentru că sunt neamţ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...