duminică, 8 februarie 2015

Dosare, dosare...

      Toată lumea se întreabă unde sunt. Unde e Traian Băsescu? Sunt acasă. Sunt bine. Vă mulţumesc pentru grijă.
Ştiu că peste 7 milioane de cetăţeni care în 2012 au votat pentru demiterea  mea, acum ar dori să mă vadă priponit. Dragi concetăţeni, vă anunţ pe această cale că nu veţi avea această bucurie, sunt unii anchetatori care, îmi dau ocol precum căţelul, ursului. Ştie că dacă se apropie mai mult îl voi răni, fie direct, dacă este unul dintre cei despre care am destule amintiri sub forma unor documente compromiţătoare, fie prin şeful lui pe care, în mod sigur îl am la mână cu ceva.
Am învăţat de la Hoover, fostul şef la FBI, cum se poate supravieţui, credeaţi că mă puteţi prosti pe mine? Am fost ca o furnicuţă, am pus document peste document şi am realizat o mulţime de dosare. Ce vreţi, trebuia să dorm liniştit, am şi eu nepoţi, familie, acum chiar am, degeaba mai plâng unii, alţii, după mine, stau liniştit. Dealtfel, vă sfătuiesc să faceţi la fel, în ce mă priveşte, sunt un bătrân cu carnea tare, nu încercaţi să muşcaţi, că vă rupeţi dinţii.
    Mă doare sufletul pentru Elena Udrea, dar nu am cum să o ajut, degeaba încearcă ea şi fraierul ăla de Sandu să mă bage pe mine în murdara lor horă, pentru că nu vor reuşii. Eu am fost un om cinstit toată viaţa, banii i-am câştigat prin munca mea, pe lângă faptul că eram comandant de navă, mai şi „scriam”, iar „destinatarii” erau oameni cu suflet care ,plăteau bine scrisorelele mele. Apoi la fiecare voiaj veneam cu multă marfă de contrabandă, nu eram controlat, eram comandant şi în plus şi „scriitor”, aşa că treceam cu tot ce aveam. Chiar şi pentru faptele de mai târziu, mă refer la flotă, nu am lăsat nicio urmă, lucrurile sunt făcute de specialişti, e greu ca cineva să-i dea de cap.
Să mă întorc la Nuţy, biata de ea, nu este chiar gâsculiţă, dar s-a comportat ca atare, ea ce crede că îl poate avea cu ceva la mână pe fostul şef al statului? Mare greşeală şi va greşi şi mai mult dacă va continua să vorbească prea mult. Fraierul ăsta de Coldea s-a lăsat prins în hora asta a lui Cocoş şi Udrea, acum să scoată cămaşa cum o şti. Elena, draga de ea, a rămas singură, nimeni nu o va ajuta să se ridice de unde a căzut, toţi vor da în ea şi mai mult. O lovesc pe ea, pentru că nu mă pot lovi pe mine. Nici nu vor încerca să mă lovească, vor lătra ăştia din presă, cât vor lătra, apoi se vor linişti. Mi-a fost greu să adun probe pentru atâtea dosare, dar acum sunt bune, îmi aduc liniştea.
     Ce ar fi să mă duc la procuratură să bat la uşă şi să le spun că, eu, Băsescu, am venit să mă spovedesc. Ăia îmi vor spune să merg la Biserică, acolo e cu spoveditul, aici e cu „datu-l în gât”. Bine mă, vreau să dau şi eu în gât, cum pe cine, pe mine. Numai pot dormi noaptea din cauza celor care îmi spun că am fost tartorul corupţiei în cei 10 ani de mandat, aşa că am venit să vărs guşa, pentru a mă liniştii.
Sigur că voi spune tot ce am făcut, da, uite spre exemplu, Udrea a luat o mulţime de bani, din gala Bute, din para-îndărăturile în urma unor contracte de construcţie de stadioane-n pantă, din construcţie de telegondole, ministrul Gabi Sandu lua la fel . Am aflat şi de Cocoş că lua bani de la cei ce vroiau să li se retrocedeze terenuri pri ANRP, mai vreţi şi alte date. Cum ce ştiu despre mine? Păi ce v-am spus, nu e bine? Despre mine nu am ce să vă spun, sunt curat, prea curat chiar, căutaţi, de veţi găsi vreun dosar, să mi-l arătaţi şi mie.  Numai, aveţi grijă să nu ne încurcăm în dosare. Cum care dosare? Ale voastre, ce sunt păstrate de mine.
Articolul este un pamflet.

Un comentariu:

  1. Ce ar fi să mă duc la procuratură să bat la uşă şi să le spun că, eu, Băsescu, am venit să mă spovedesc. Ăia îmi vor spune să merg la Biserică, acolo e cu spoveditul, aici e cu „datu-l în gât”. Bine mă, vreau să dau şi eu în gât, cum pe cine, pe mine. Numai pot dormi noaptea din cauza celor care îmi spun că am fost tartorul corupţiei în cei 10 ani de mandat, aşa că am venit să vărs guşa, pentru a mă liniştii.

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...