miercuri, 16 decembrie 2015

Avem o Ţară bogată condusă de bandiţi şi idioţi

       
Chiajna, un nume greu în istoria românească. Doamna Chiajna, fiica lui Petru Rareş, nepoata lui Ştefan cel Mare şi Sfânt, soţia lui Vodă Mircea Ciobanul domnul Ţării Româneşti. Doamna Chiajna, una dintre cele mai inteligente şi iscusite femei din istoria românilor. Pe scurt asta îmi aminteşte numele de Chiajna.
Într-una din zile am auzit la televizor informaţii aiuritoare cu privire la un drum construit în comuna Chiajna. M-am cutremurat, Consiliul Local, ar trebui să ia de îndată hotărârea de a schimba numele comunei lor, întinează memoria celei care a fost Doamna Chiajna.
Despre ce este vorba, s-a luat hotărârea ca şoseaua ce trecea prin satul Chiajna să fie mărită la două benzi de circulaţie, pentru asta s-a cerut locuitorilor ce aveau casele paralel cu drumul să-şi retragă gardul de la stradă spre interiorul curţii cu doi metri. În acest fel se creeau condiţiile pentru lărgirea drumului la două benzi. Toţi locuitori s-au conformat deciziei Consiliului Local. ( Nu cunosc dacă au făcut acest lucru voluntar, ori au fost despăgubiţi pentru terenul cedat din proprietatea personală şi pentru cheltuielile aferente mutării gardului).
      Unul dintre locuitorii care trebuiau să cedeze doi metri din proprietatea lui şi să îşi mute gardul spre interiorul curţii, pe motiv că nu a fost despăgubit, nu s-a conformat ordinului. În aceste condiţii, Primăria, sau cine era beneficiarul drumului, în loc să încerce să ajungă la o înţelegere cu gospodarul nostru, încăpăţânat pe bună dreptate, face drumul cu două benzi de circulaţie, iar în dreptul curţii omului conştient de dreptatea lui, pe distanţa de 20 de metri cât ţine proprietatea, drumul se îngustează la o singură bandă de circulaţie. În acest fel se pune în real pericol vieţile şi maşinile participanţilor la trafic, dar şi gardul gopodarului. Menţionez că nu este semnalizată în nici un fel îngustarea drumului.
După construirea stadioanelor de fotbal pe terenuri în panta, a unor telegondole în zone pustii, a drumurilor care nu duc nicăieri, a trecerilor de pietoni care ajung în garduri, credeam că cei care construiesc, cei care decid, vor fi mult mai atenţi cu hotărârârile ce le vor lua.
Mă întorc la cei din comuna Chiajna, să mulţumească Domnului că s-au născut cu aproape 600 de ani mai târziu, altfel ,de trăia Chiajna acum pe toţi îi scurta de cap. Cum dracu, Doamne iartă-Mă!, să construieşti un drum pe care îl îngustezi fără motiv?. Omul respectiv are dreptate, mutarea unui gard presupune nişte cheltuieli, plus circa 40 de metri pătraţi din curte, toate la un loc făceau o anumită sumă de bani, omul trebuia despăgubit, iar drumul nu ar mai fost alterat pe 20 de metri.
Priveam la televizor şi tot speram să aflu că este o farsă, că nu se poate aşa ceva, dar mi-am amintit de un stâlp de curent ce rămăsese plantat în mijlocul unui drum. Aşa am înţeles că este posibil să fie adevărat. O confirmare şi o întărire a prostiei factorilor de decizie de la Chiajna, am avut-o din Parlament atunci când ciobanului i s-a interzis să-şi scoată turma la păşunat din 6 decembrie până în 24 aprilie pe terenurile proprietate privată şi a fost limitat numărul de câini necesari la stână.
      Încă o nebunie am aflat-o acum la sfârşit de an, măsurătorile, studiile, prospectele şi tot ce trebuie unui constructor pentru a începe o lucrare s-au dovedit a fi făcute de mântuială. Continuarea săpăturilor la metrou, despre asta este vorba, a fost cât pe ce să dărâme blocuri şi şosele. Mulţi locatari au fost scoşi din propriile locuinţe şi mutaţi până la consolidarea zonei, care la rude, hotel, etc. Oameni nevinovaţi, singura vină fiind aceea că aveau o casă pe unde urma să treacă nişte capete seci cu săparea tunelului pentru lungirea magistralei metroului.
Am înţeles că acum urmează să se facă un ocol de câţiva zeci de km.
Cine plăteşte toate aceste prostii? Am fost unul dintre cei care am acuzat Oculta străină de distrugerea României. Adevărul este pe jumătate, românii pentru a putea fura sunt în stare să facă cele mai ingenioase lucruri, dar şi cele mai idioate. De ce dracu să vină teroriştii în România? Să stea la ei acolo, de terorizarea noastră ne ocupăm noi.
      Parlamentarii şi-au votat pensii nesimţite, un lucru bun pentru ei, dacă vor, pot. Liberalii au părasit sala de plen când s-a votat legea, ăştia ne cred proşti, sau idioţi? Nu am auzit declaraţii de genul ,”eu nu voi încasa aceste pensii nesimţite, nu le merit”, au părăsit sala după calcule precise, ştiau că e cvorum şi legea va fi adoptată.
Într-adevăr, parlamentarilor perioada mandatului nu se consideră vechime în muncă, puteau da o lege (că doar sunt parlamentari), prin care să contribuie la fondul de pensii pe perioada mandatului astfel încât, la terminarea lui parlamentarul beneficia de vechime în muncă pentru pensie.
Chestiunea era una normală, fără aceste indemnizaţii puse arbitrar, mai ales că în acest moment nici nu contribuie la sistemul de pensii.
      Doamne, mare e grădina Ta, mulţi idioţi, bandiţi, borfaşi, proşti sunt în ea, Fă Doamne să se aleagă praful de ei!
Mulţumesc pentru poză : reportervirtual.ro

Un comentariu:

  1. Cine plăteşte toate aceste prostii? Am fost unul dintre cei ce am acuzat Oculta străină de distrugerea României. Adevărul este pe jumătate, românii pentru a putea fura sunt în stare să facă cele mai ingenioase lucruri, dar şi cele mai idioate. De ce dracu să vină teroriştii în România? Să stea la ei acolo, de terorizarea noastră ne ocupăm noi.
    Parlamentarii şi-au votat pensii nesimţite, un lucru bun pentru ei, dacă vor, pot. Liberalii au părasit sala de plen când s-a votat legea, ăştia ne cred proşti, sau idioţi? Nu am auzit declaraţii de genul ,”eu nu voi încasa aceste pensii nesimţite, nu l

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...