marți, 17 septembrie 2013

Stiri de ultima ora ! XVIII



            Am primit un comunicat de presa de la cabinetul Copresedintelui USL Ponta, prin care am fost anuntati ca s-a impacat cu Antonescu, ca acesta din urma numai este suparat dupa ce si-a primit jucariile ce-i fusesera furate de V.Ponta.
            Basescu cand a auzit ca nu se mai despart cei doi constructori de uniune, a iesit furios pe posturile de televiziune, improscand cu noroi pe toti si pe toate, nu stiu cum se face, parca noroiul avea efect de bumerang, la sfarsitul conferintei de presa Presedintele(chiar este?) Basescu era plin de noroi din chelie pana in bombeul pantofilor.
            Ce frumoasa a fost harjoana celor doi copresedinti astea cateva zile, imi amintea de mine cand curtam cate o fata (am fost si eu tanar), eu vroiam sa ne iubim, ea ba venea spre mine, ba pleca, dar nu prea avea spor la  mers, era precum gaina care se impiedica singura, numai sa fie prinsa de cocos. Asa si protagonistii nostrii, Crin Antonescu a pus botic, fara sa-i tremure chiloteii, cand a auzit ce are de gand Ponta cu proiectul RMGC si a rupt prietenia cu prietenul sau Victor, devenind colegi, puteau la fel de bine sa fie concetateni, ori contemporani. Ponta s-a trezit asa luat in pumni si de Basescu si de Antonescu, ametit precum boxerii ce isi revin din nauceala si incep sa dea si ei,  Ponta la repezit destul de bine pe marele demis, trimitandu-i printre dinti toate cele bune despre toata familia.
            Cetateanul Ponta a dat un comunicat, direct fara purtator de vorbe, prin care ne anunta ca in semn de solidaritate cu Daciana, sotia lui, care s-a legat cu lantul de gardul guvernului pentru a nu se aproba proiectul RMGC,se va lega si el cu lantul langa sotia sa, protestul lui va fi intre orele 19,30-20, pana la 19 trebuie sa guverneze tara.
            Din surse bine documentate am aflat  despre o discutie care ar fi avut loc intre Ponta si Antonescu inainte de a se impaca. Ponta ii reprosa lui Antonescu ca la Senat in afara de onoarea de a fi al 2-lea om in stat, prea multe nu are de facut, fata de el care trebuie sa mearga cu lanterna inaintea guvernului pentru ca ministrii sa se orienteze pe ce drum trebuie sa duca Romania. “Sti tu Crin de cate ori am ramas fara baterii la lanterna (a folosit din cele chinezesti, e prieten cu chinezii) si am ratacit drumul, ne-am intors, apoi iar am plecat, nu am mai gasit poteca, a trebuit sa facem alta, dar nu intodeauna s-a dovedit a fi poteca cea buna. Dupa toate astea tu vi sa te certi cu mine ca va dau un proiect de lege sa mai aveti si voi ce lucra, ce dracu nu v-ati saturat de sotron, mai lasati prostiile am auzit ca va strangeti in cerc si invartiti sticla, apoi va pupati cu Kati si celelalte fete, are dreptate electoratul, nu prea va place sa lucrati.” “Sa sti, ii reproseaza Antonescu, iti spun si in fata, ca nu-mi tremura chiloteii de teama ca nu mai ma sustineti voi la prezidentialele de la anul”. “Uite Crin, sa fim bine intelesi, in primul rand ma bucur ca voi chiar aveti chilotei, mult timp s-a vehiculat prin Parlament ca nu ati purta acest accesoriu, apoi sa sti ca noi social democratii nu am vandut pe nimeni, pe noi ne-au parasit toti, dar am ramas in picioare, asa ca deocamdata tu esti candidatul nostru, dar daca nu ne vrei, asta este ,vom cauta alte solutii”. “Cum sa nu va vreau, mai fac si eu asa pe durul sa nu mai zica Ghise si cu altii ca nu ma dau la PSD”.
            Si uite asa o poveste de dragoste merge inainte, chiar daca mai sunt si mici inghionteli, in casnicie e bine din cand in cand sa te mai certi cu partenerul, asa nu se acumuleaza tensiuni prea mari.
            Ii dau o stire celui ce sta pe fotoliul de la Cotroceni (inca mai sta), nu mai mergi ca martor la divort, partile s-au impacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...