De-alungul celor 25 de
ani au fost politicieni şi oameni de afaceri din preajma
politicienilor, care, au ajuns după gratii, ori au fost anchetaţi,
pentru diverse infracţiuni de corupţie şi furt. În ultimii ani
acest fenomen a ajuns un flagel, procuratura şi poliţia prin
dosarele întocmite în urma unor anchete penale, au reuşit să
trimită mulţi factori de decizie din aparatul de stat în judecată,
iar apoi au fost condamnaţi. Întrebarea mea este următoarea :ce
bază putem pune pe ordinele date de aceşti infractori aflaţi în
funcţia de ministru, şefi ai ANI, ai ANAF etc?. Cine a verificat
dacă ordinele lor nu protejau anumite persoane, dacă nu erau
subiective, dacă nu întreţineau existenţa unor clanuri mafiote?
Au mers procurorii cu anchetele, până în cele mai mici detalii?
Procurori, judecători,
şefi de instanţe, poliţişti, au fost arestaţi, judecaţi şi
condamnaţi, ori sunt în stare de judecată. Ce bază putem pune pe
seriozitatea anchetelor unor poliţişti şi procurori şpăgari,
corupţi, de unde ştim că dosarele întocmite de ei nu sunt
întocmite cu rea intenţie, bazate pe fapte falsificate, numai
pentru ca un anumit suspect, să fie condamnat, pentru că nu a dat
mită procurorului, ori procurorul nu a vrut să ia şpagă de la el?
Ce bază putem să punem
pe hotărârile judecătoreşti ale unor magistraţi, care, au ajuns
după gratii, din cauza mitei luate de la unii infractori, pentru a
fi scăpaţi de judecată. Cum putem lua de bună o sentinţă
pronunţată de un judecător dovedit corupt, nu cumva hotărârile
pronunţate de el sunt alterate?
Codul Penal şi Codul de
Procedură Penală trebuie revăzut, după ce „mama” lor, Alina
Bica, a ajuns după gratii.
Parlamentul trebuie să
revadă toate legile care au fost iniţiate de politicienii corupţi.
Deasemeni Procuratura
Generală, Procurorul General, trebuie să acorde maximum de atenţie
recursurilor în anulare, mai ales acolo unde anchetatori au fost
procurori ce s-au dovedit a fi corupţi, dar şi unde au fost
constatate cazuri de judecători corupţi. Este foarte probabil ca
anchetele în unele cazuri să fi fost făcute pătimaş, cu probe
măsluite, numai pentru ca acel individ să meargă la închisoare,
vezi cazul M.Rarinca. La fel şi cu hotărârile judecătoreşti date
de judecători corupţi.
Nu ne permitem să ţinem
în puşcărie un om nevinovat, sau un lot de oameni, numai pentru că
aşa a fost un ordin politic, iar judecătorul şi procurorul au
accesat la acel ordin, pentru că ar fi putut să fie şantajaţi.
În urma acestor masive
arestări din rândul procurorilor şi judecătorilor, constatăm că
până acum am avut un act juridic cel puţin contaminat. Propun ca
acele dosare care au fost instrumentate de procurori ce au ajuns după
gratii pentru acte de corupţie şi trafic de in fluienţă să fie
redeschise pentru a fi rejudecate. Acelaşi lucru trebuie făcut şi
cu dosarele care au primit o sentinţă din partea unor judecători
dovediţi corupţi.
Abia după ce se vor
reanaliza aceste dosare vom fi siguri că hotărârile judecătoreşti
date, sunt drepte şi conform cu faptele comise.
Suntem într-o Ţară în
plină transformare, dacă nu vom lua din mers, toate măsurile de
protecţie a cinstei şi onestităţii, a libertăţii şi
egalităţii, cetăţenilor în faţa legii, ne vom trezi într-un
stat cu legi mafiote şi judecăţii de tip mafiot. Găştile mafiote
pun, din ce, în ce, mai mult stăpânire pe Ţară, undeva trebuie
oprită înaintarea, altfel vom fi nevoiţi ca pe Preşedintele
nostru să-l numim „Naş”, iar noi să mergem să-i pupăm mâna.
De la Iohannis nu am
nicio speranţă că va avea puterea, voinţa, ori dorinţa de a
schimba ceva. Cel mai bun exemplu l-am avut acum, când lăuda
iniţiativa lui Oprea de a mări salariile Înalţilor demnitari, el
era unul din beneficiari, salariul lui urma să se mărească cu
peste 100%. Când a fost vorba de indexarea pensiilor
parlamentarilor, a fost un demagog destul de virulent. Personal nu
sunt de acord cu nici o mărire.
În urma acestor masive arestări din rândul procurorilor şi judecătorilor, constatăm că până acum am avut un act juridic cel puţin contaminat. Propun ca acele dosare care au fost instrumentate de procurori ce au ajuns după gratii pentru acte de corupţie şi trafic de influienţă să fie redeschise pentru a fi rejudecate. Acelaşi lucru trebuie făcut şi cu dosarele care au primit o sentinţă din partea unor judecători dovediţi corupţi.
RăspundețiȘtergereMetoda de aservire a unui demnitar numit, care exercită forţa puterii, a legii sau „voinţa” altora, este simplă, de mii de ani : numirea unui individ compromis sau chiar a unui infractor. Ai absolută siguranţă că te ascultă!
RăspundețiȘtergereVarianta demiterii şi compromiterii definitive ar fi dezastruoase pentru el!
Gândiţi-vă doar la cazuri recente : Daniel Morar numit şef la DNA după ce a fost condamnat de CEDO pentru arestări abuzive; Dna procuror Hăineală din Bacău, ajunsă la CSM, după ce a arestat un nevinovat, şi l-a ţinut 6 luni, etc.
Vă daţi seama, că cel puţin aceşti doi nu mai aveau ce căuta în Procuratură!
Băsescu ? Inteligent! I-a numit în vârful puterii coercitive. Slugi devotate.
Nu trebuia să-i sune la telefon să-l anihileze politic sau material pe nu ştiu care. Slugile intuiau. Era suficient să amintească : Nu cumva ai fost la Vântu sau la Grifco ? Acela erai ! : viitor arestat! Dacă nu ţi-o spunea direct : că-i puşcăriabil !
Vă daţi seama cât au muncit slugile lui Băsescu din DNA ca să-i găsească ceva lui Ponta ? Până şi omul, procurorul, a fost adus din altă parte cu angajament ferm !
Acesta este STAT MAFIOT ! Destructurarea lui este aproape imposibilă.
Noul Preşedinte se bazează pe întreaga „famiglia”, dacă nu cumva e captiv !?
Numai dacă vine un „Putin românesc” să le aplice „soluţia Hodorkovsky” se va mai redresa statul român!
Aşteptăm şi Provincia !
Și, ca o continuare a comentariului de mai sus, vin și întreb: Nu cumva și președintele cu dosare deschise ( fără număr ) a fost "numit" în baza acelorași criterii de "competență"? Cine, oare, ne conduce cu adevărat ?
RăspundețiȘtergereAsta este întrebarea, care este răspunsul?
RăspundețiȘtergere